středa 6. července 2016

My tři a Evelína

Po nepříliš úspěšném pikniku na Letné, kdy se nám opět zranilo psisko jsem začala po příjemném hodování venku za dobré nálady toužit ještě mnohem víc.  A tak jsme o volném dni vyrazili na lodičku. 

Na Šlapadlo se mi už moc nechce, nepustí Vás dál než za bójky a měla jsem spíš představu, že se hezky projedeme.
Chtěla jsem nám půjčit pramičku a zamilovaně hledět na Michala, jak krásně vesluje (no dobře, asi jsem těch romantických filmů viděla trochu moc, ale co, tak by si máknul, nemusím být pořád emancipovaná). A tak jsem zavolala do půjčovny loděk na Smíchově, jestli nám tam nějakou lodičku půjčí. Milé paní do telefonu jsem říkala, že přítel by radši tu s motorem, ale já nevím, pramička je mi sympatičtější. 

"No tak mu tu motorovou dopřejte, dneska stejně fouká, to byste se hrozně nadřeli" 

A tak jsem nabalila koš jako pro karkulku s mozarellovými sendviči, lahví vína, chlazenou citronádou a sladkým pudinkem s borůvkami, nakšírovali jsme Lili a vyrazili. 

Motorovou loďku jsem Michalovi nakonec opravdu dopřála, když jsem totiž pramičku viděla, došlo mi, že bychom v tomhle větru opravdu nikam nedojeli. A nelitovali jsme. U mola nám vybrali loďku jménem Evelína a jen jsme se s ní rozjeli, vítr se do nás krásně opřel a voda začala šplouchat a vůbec, pohoda byla všude kolem. 
Za hodinu jsme z Císařské louky dojeli až k Palackého mostu a zpět s mírnými zastávkami. Vyšehrad nebo Děvín z vody neuvidíte každý den! Navíc kolem plují neohroženě labutě, racci a kačeny. Pořád se je na co dívat. A když Vás to přestane bavit, stačí zavřít oči a nastavit tvář sluníčku. 




Já jsem nakonec chvíli zkoušela i řídit, ale radši jsem to zase přenechala Michalovi, protože jsme Vltavu křižovali jak cestou z hospody. 


Jediný, kdo nebyl nadšený byla Lili, schovala se pod lavičku a nevystrčila nos celou dobu, motor Evelíny na ni asi tropil moc hluku. Myslela jsem si, jaký z ní nebude mořský vlk, ale s tetováním kotvy na pravé zadní nejspíš ještě chvíli počkáme. 


Ale my se chystáme na lodní piknik určitě znovu a v loďce je dost místa i pro pár dalších lidí, budeme rádi, když se přidáte. 



Tak hezký zbytek volného dne Vám přeji a na zdraví!




Žádné komentáře:

Okomentovat