úterý 5. srpna 2014

JO A TAKY BYCH SI PŘÁLA TAKOVEJ ČUDLÍK

Před chvílí jsem se rozepisovala o fajn věcech, ale na něco jsem si ještě vzpomněla! O víkendu jsem zas byla v situaci, co na mě zanechala následky. Seděli jsme s Michalem u piva na Náplavce (kam chodím hrozně ráda) a...

... no vlastně ještě radši dovysvětlím. Víte, já mám takovou hroznou vlastnost, kdekoliv a kdykoliv někde jsme, vnímám zvuky kolem sebe. Slyším tedy podmazovou hudbu v kavárnách, a i části nebo celky rozhovorů lidí kousek ode mě. JÁ FAKT PŘÍSAHÁM, že tuhle vlastnost nesnáším,, ale co mám dělat... nejde to vypnout. A i když drobný klevetění mě občas baví, tohle je fakt většinou spíš za trest, než že by se člověk něco dověděl.

takže...Sedíme na té náplavce a vedle nás takovej vzhledově nenápadnej kluk (dále mu říkejme nesnesitelnej hipstr) vyprávěl slečně (dále jí říkejme pipinka obdivovatelka) různá moudra. Celou dobu mi cukala ruka, byl to fakt pitomec (rychlý konec nesnesitelného hipstra, co? :)).

Takových jsou kvanta, to vem čert, ale tenhle měl přidanou hodnotu. Krásně a navážno prokládal češtinu angličtinou a tak mě to poznamenalo, že jsem to musela zachytit.
Takže tady je výcuc, obohaťte si slovník

Ou Em Dží... co to jako je?

Whů Gous Aut On Mondejz, jako?

Pipinka: Ty jseš stár na nebi normálně!

Hipstr o komsi: To je fakt fáb, jako. Fakt jako fáb!

Omlouvám se nářečím, o kterých jsem řekla, že jsou děsná, není to nic v porovnáním s tímhle. Tak se mějte, všem hezké úterý.

Žádné komentáře:

Okomentovat