pondělí 28. července 2014

Při pondělku aneb BÁBY A BOBKY

Sice jsem si blog pojmenovala sobotní rána, zjistila jsem ale, že si z týdne pamatuju jen samé extrémy, fajn sobotu a debilní pondělí.
Ráno jsem byla opět vzteklá a věřte tomu, že moje malá dušička (občas si ji představuju jak malýho vzteklýho Itala, co hrozí pěstičkama a nikdo mu stejně nerozumí ani prd) si našla hned několik důvodů.

Asi tím prvním, co spustil řetězovku dalších kravin(zbytečné vypisovat),  bylo zjevení v podobě cedule ZÁKAZ VENČENÍ PSŮ na nové moc hezké zatravněné ploše v našem bloku mezi domy. Nejdřív se mi chtělo být zlá na toho, kdo to spískal, pak se mi chtěl psát dopis na městskou část, kde bych jim hezky peprně vyčetla první poslední a nakonec jsem začala koketovat se založením občanského sdružení za práva pejskařů.

No, vymýšlet "hrozivé pomsty všem", to já umím...

Naštěstí, přesně v tomhle bodě mě osvítil duch svatý a podívala jsem se na sebe seshora.
Naštěstí hnedka podruhé (to mě dneska potkalo samé štěstí, co?) to dopadlo tak, že jsem se sama sobě vysmála a uvědomila si, že jsem tím vztekáním se ztratila zase několik hodin a fůru energie.

Dokud lidi budou jací budou, dokud budou sledovat stupidní zpravodajství a víc se budou starat o předsudky než o skutečnost, mohla bych založit tisíc občanských sdružení a nezměním téměř nic...

Už asi posté jsem si připomněla, že bych se víc měla soustředit na věci, které změnit a ovlivnit můžu a to i v tomhle ohledu...Takže jaké jsou moje psí zásady?

Starej se o to, abys měla fajn pejska, co má rád lidi a psy, ber si od něj hezké věci a vracej mu je zpět...

Hladí někdo Lilinku a přitom mluví o tom, že "tyhle plemena" jsou asi zlý? (Lili u toho ňuňá blahem - naštěstí chuděra nerozumí vo co go) No tak takovej člověk má smůlu, prostě si na Lili nesáhne... co kdyby mu třeba tohle plemeno ukouslo ruku, ne?

A pokud už toho mám dost, budu k sobě velkorysá - jednou za čas je povoleno vysmát se bábě, co se bojí, že můj pes, kterej si čuchá v trávě a nevnímá okolí jí toho jejího pudla zabije pohledem... Trocha ironie nikoho nezabila... Narozdíl od Lili, která jako správnej zabiják tyhle typy lidí baští na jedno polknutí ;)

K velkorysosti ale už nepatří strávit půl dne přispíváním do diskuse o reportáži, co zas vydala Nova (nebo Prima, nebo další překvalitní zpravodajství), to je zakázáno - viz část o hrozivých pomstách a vytáčení sebe sama do vrtule.

JOOO  a ta nejdůležitější zásada? UKLÍZEJ PO LILINĚ BOBKY, MARKÉT! :) (pro ty, co neví, samozřejmě uklízím).

Pak bude můj mikrosvět v rovnováze :)

A co Váš svět? Máte zásady, které jsou zdravé (i když je někdy třeba nedodržujete?)

Kdyby aspoň KRPOLE bylo takhle kreativní :)
http://files.psichuva.webnode.cz/200000506-929f093993/stoppes.jpg

Žádné komentáře:

Okomentovat