pondělí 5. května 2014

Když je láska robotická...

Nikdy v životě mě nechytla žádná pořádná počítačová hra. Vlastně až tento víkend. Viděla jsem ji hrát Michala a nejdřív jsem si říkala, že je cvok, že u toho dokáže tak dlouho sedět... No a pak... jsem se zeptala, jestli si to můžu zkusit a už to jelo.

Bylo hrozně snadné se zamilovat do robotka opuštěného v plechovém městě, soucítit s ním v jeho dojemném příběhu, kdy hledá svou milou, pomáhat dalším robotům s jejich trápením a lámat si hodiny hlavu nad logickými úkoly (tady musím sebekriticky přiznat, že pokud by hra nenabízela záchranné nápovědy, asi by mi její dohrání trvalo podstatně déle a taky zkušený gambler Michal se často hodil).

Navíc hře přidává to, že je nádherně animovaná a co víc! Vydali ji Češi., takže krom hraní ještě člověk stíhá být pyšný na svou vlast :).

Takže pokud budete hledat zábavu na deštivé odpoledne nebo dlouhou cestu vlakem, Machinarium je skvělá volba.

Krásný den!
vypůjčeno ze stránky http://www.vg247.com/




Žádné komentáře:

Okomentovat