pondělí 5. května 2014

Proč ne?

Nejradši ze všeho mám sobotu. Ten příjemný pocit, že víkend teprve začíná a můžu dělat cokoliv chci. Ještě v pyžamu jdu vyvenčit Lili. Pak si sednu a můžu si v klidu číst co je nového, nebo taky ne, prostě jak se mi líbí. Ještě lepší to je, pokud jsem se v pátek dokopala uklidit byt, protože v pořádku se mi sedí a nicnedělá mnohem líp. Z takovéhle pohodičky se taky moc dobře startuje někam ven, na vycházku, pro zeleninu nebo jen tak za přáteli.

Často, když sedím u té sobotní kávy mě přepadá pocit, že by bylo hrozně uspokojující psát a hned potom mě přepadá pocit, že t vlastně uspokojující není, protože mi chybí téma. Začnu přemýšlet o věcech, co nemůžu změnit a stejně mě rozčilují. Takže pokud si chci zachovat fajn sobotu, je třeba některé věci pozapomínat a nechat jít.

Máme to tak všichni, že některé věcí a činností, co mi v tom pomáhají, pomáhají nemyslet na hlouposti, utřídit si starosti nebo jen tak vyčistit hlavu. Jsou to samé fajn a pozitivní věci, dělají mi radost. Takže proč nepsat o nich ?




Žádné komentáře:

Okomentovat